Regn och sol

Igår regnade det hela dagen och det har kommit en hel del regn på sistone runtom landet så många platser är översvämmade, här har vi inte fått så mycket som tur är. Igår hade jag två pass där ingen kom pga regnet, vilket är förståeligt fast det duggade bara under ena passet. Tråkigt att åka till en park för att sen bara åka hem igen. Men det är ju nackdelen med att jobba utomhus och vädret går inte att styra. Jag tyckte vädret var perfekt för en joggingtur, så tog mig runt på en 15 km lång runda med Filip och Fredrik´s radioprogram i lurarna. En härlig tur=) Idag är det sol så slapp vara ensam på passen. Nedan är ett kort på en kyrka i stan som jag cyklade förbi häromdagen.


Kommentarer
Postat av: Annika

Läcker!

2012-03-06 @ 07:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0