34 svettiga grader!

Ni går mot första advent och vi mot hetare tider, ingen julkänsla här inte! Idag är det extra varmt men som tur är har jag inget lunchpass idag så kan svalka mig i poolen istället:)

Helg

Dagarna som går..

Mera storm

Storm

Till och från denna vecka har det varit riktigt busväder. Oskar tog en häftig bild på väg hem från jobbet en dag.

Tillbakablick

Helgen

Dags att ta farväl..

Igår fick vi ta farväl av vår goa tjej som blivit så stor. Vi visste att tiden skulle komma men det var självklart tungt att säga hejdå, vi är dock väldigt tacksamma över att vi fått vara med om den här häftiga upplevelsen och fått ta del av karahs liv. Lyckligtvis så passar tajmingen mycket bra då jag har fullt upp på jobbfronten. Nästa steg för henne nu är att genomgå bedömning ifall hon ska behållas som avelshund eller fortsätta genomgå träning och bli ledarhund. I vilket fall så kommer det gå galant för en så fin tjej:)

Good morning Brisbane!

Nästa pass

Här är grinden in till min nästa kund, hon bor i ett inhägnat kvarter kan man säga:)

Camping dag 2

Vi vaknade tidigt efter natten i tältet och bestämde oss för att åka till Byron Bay för frukost. Sedan spenderade vi dagen i det underbara stället. Vi besökte deras söndagsmarknad, självklart gick vi upp till fyren och njöt av utsikten, såg val, delfiner och sköldpaddor! Byron besviker en aldrig! Sedan slappade vi på stranden, övade lite handstående och efter det hann vi även med lite shopping innan hemfärd. Otroligt underbar helg..:)

Underbar helg- camping dag 1:)

I ett par år har jag velat vandra uppför Mt Warning och i helgen blev det äntligen av! Vi tog med tält och campade på bergets närmsta campingplats, till toppen är det 4.4km så uppför var det kämpigt men nedför gick det kvickt. Vacker utsikt belönades vi med på toppen!

Rekordvecka

Den här veckan har jag haft flest pass sedan jag började som tränare för över två år sedan, fullt ös med 19 pass! Det flyter på bra och är kul att ha fullt upp, jag blir mer tidseffektiv. Under veckan har jag förutom jobbat också hunnit med att baka massa gott, klättrat, yogat, lunchat med Aimee och hälsat på Martina med bebis Amira:)