Födelsedagsbarn!

Tack för gratulationer!!!! Jag är nu 27 år fyllda! Min dag var grå och ingen solsken alls men jag är bara glad att det inte regnade under mina pass. På onsdagsmornar är jag tränarassisten åt en annan tränare för att det är en stor grupp så 2 tränare behövs och efter passet sjöng alla för mig, ca 30 pers=) Sen lagade Oskar frukost åt mig och skämde bort mig med 3 presenter!! En solkrämstub att ha på jobbväskan så jag inte bränner mig, ett par hörlurar för löpning och en kroppssammansättningsvåg! Jag blev väldigt överraskad över alla 3=) Vågen är superbra att ha med kunder och imon börjar jag träna en ny kvinna så då ska den invigas=). Våra biljetter hem är nu bokade så vi åker härifrån 22 April och landar i Frankfurt 23 där Oskar jobbar några dagar och jag tar mig hemåt och sedan lämnar vi sverige 8 April, mellanlandar i Singapore och stannar där ett par nätter för att göra hemresan behagligare. Så skriv ner datumen i era kalendrar så ses vi på hemmaplan!=)


Kommentarer
Postat av: Annika

Ni åker hem i Maj antar jag? Annars har ni hittat en väldigt bra tidskapsel!! fniss Grattis i efterskott!

2012-03-22 @ 07:28:27
Postat av: jerd.palmqvist

Har redan noterat hemkomstdatumen.Det ska bli så roligt o spännande att träffa er . VARMT VÄLKOMNA HEM !!!!

Vi hörs mamma o pappa

Tisse

2012-03-22 @ 20:25:59
Postat av: jerd

Har redan bokat in hemresedatum.Det ska bli så roligt o spännande att träffa er. VARMT VÄLKOMNA HEM !!!

Vi hörs mamma o pappa

Tisse

2012-03-22 @ 20:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0