Babyshower

Gårdagen spenderade jag på en boxledarkurs för personliga tränare, det var väldigt intressant, kul och även jobbigt! Lärde mig lite nytt som jag kan använda i mina pass. Idag har Oskar spelat golf, han var väldigt nöjd med sin dagsform så det hade gått bra. När vi åkte imorse regnade det så vi tänkte inte på solkräm. Efter 15 min var himlen blå och det resulterade i att Oskar kom hem med ett väldigt rött ansikte så dum turist retade kollegorna honom för..=) Jag var på babyshower, vi hade ett bord bokat på ett café ute vid havet. Det var en överraskning för Jen som nytt fött tvillingar och hon blev verkligen överraskad! Det var jättetrevligt och efteråt åkte vi till sjukhuset där tvillingarna fortf är då de föddes 8 v för tidigt. Där fick vi oss en snabb titt på de söta underverken. Pojke Sam och flicka Emme.


Jen närmst till höger


Martina bakom sin söta present


Hela gänget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0