3 pass, 3 dopp, 33 grader

Höstens första dag är här men inte har det svalnat av än! Idag är det 33 grader, varmt men ändå skönt. Har haft ett morgonpass, dopp i poolen efter det, ett lunchpass boxning vilket var svettigt så självklart dopp i poolen efter det och ett eftermiddagspass med dopp i poolen efter. Underbara pool!! Den har en skön temp och är inte fisljummen som de ibland kan vara när solen ligger på mkt. Ännu en vecka som går i full fart med pass hit och dit här och var=) På lördag ska jag gå en boxkurs för att förbättra mina teknikkunskaper så jag lär ut rätt till deltagarna. På söndag ska jag på baby shower för en kompis och sitter just och funderar när jag ska hinna köpa present och vad jag ska köpa... hmmm. Oskar åker på dagstur till Adelaide imorgon och i helgen har han en golftävling med jobbet.

Härliga svalkande pool, vad jag gillar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0