Yoga!!

Den här veckan har jag varit på fyra yogapass och förra veckan var jag på tre! Jag provar på lite olika studios och olika instruktörer, så har ännu inte ett fast ställe jag går till även om det ofta blir ett av dem så har det denna veckan varit 4 olika studios. Så härligt det känns i kropp och knopp efter ett pass, kroppen blir verkligen lösgjord och när man håller på lite mer än ett pass i veckan som jag gjort tidigare så märker man framstegen på ett helt annat sätt.Helt underbart och beroendeframkallande=) Härligt härligt, mer yoga åt folket!=)


Vill klara en full brygga så övade lite hemma innan=)


Kommentarer
Postat av: Annika

Nästa mål Yogainstruktör?!

2012-06-19 @ 06:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0