Sminkkurs

Igår kväll var jag på en två timmars sminkkurs med Aimee som också jobbar som personlig tränare. Jag sminkar mig inte så ofta och Aimee är likadan så det var intressant med en liten kurs. Make up artisten gick igenom steg för steg på en tjej, hur man lägger på sitt smink o vi fick alla sminka oss själva under tiden. Allt från foundation, mineral puder, cleanser till ögonbryn, ögon o läppar.. Ja allt! Intressant o definitivt lärorikt. Efteråt ville de självklart att vi skulle köpa produkter men jag vet med mig att grejerna bara står o samlar damm i badrumsskåpet så köpte bara en liten grej. Ikväll är det dags för ännu ett provpass av flygande yoga!:)


Oskar passade på att ta ett foto när jag för en gångs skull har smink på mig=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0