Vilken underbar helg!

Åh vilken underbart underbar helg vi hade! Bland det bästa med att bo här är närheten till allt möjligt, det finns så många dagsutflykter att göra och så mycket fint att se. Åker man 1-2 timmar åt vilket håll som helst så bjuds det på något olikt ett annat håll. Den här helgen blev det Currumbin som ligger ca 1.5 timma från Brisbane, där hade vi en spa-dag inbokad (Oskars julklapp från mig). Där hade vi fri tillgång till varm och kall bubbelpool, bastu, vanlig pool, tennisbana, spelrum och en hot stone massage inbokad (som var otroligt skön). Det ingick även fin lunch och det bjöds på fin utsikt över dalen stället låg i. Efter det åkte vi till Hanna som bor på guldkusten och stannade hos dem över natten. Tidigt på söndagsmorgonen begav vi oss ner till Byron Bay där jag hade en ridtur inbokad (julklapp till mig själv=). Tyvärr var det mest nybörjare med så var inte så underbart som det hade kunnat vara, men väldigt kul ändå! Oskar som är allergisk mot hästar köpte sig en tidning och åkte och la sig i en park under tiden. Efter det åkte vi direkt till stranden och badade. När vi sedan kom hem på kvällen hade Vanessa och Greg kommit hem från sin 6 veckors semester i Sydamerika så då åkte vi och hälsade på dem också, toppenhelg med andra ord!!


Första gången vi var på parmassage och fick ligga bredvid varandra, även om vi inte märkte nåt av det då vi njöt för fullt i vårt helavslappnade tillstånd=)

Fölunge från juldagen!

Min lilla arabpålle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0