Träningspass i 37 grader!

Jaa så varmt var det igår!! Svettigt värre! Jag hade 3 pass igår i hettan, så det var mycket vatten och försöka hålla oss i skuggan som gällde. Den här veckan har jag startat 3 nya 8-veckors viktminskningsutmaningar och på passet idag kom 19 st!! Jisses det var fullt ös, hade inte förväntat mig så många då de på veckans tidigare pass endast kommit ca 7 st, så lite småstressad blev jag! Nästan hela passet gick åt att fylla i papper, mäta och göra tester. Varierade åldrar från 20 år till 60 +, vilket var roligt. Nu under sommarlovet har jag även ett barnpass om dagen, känns som vi mest leker hela passet så det är kul. Runt 6 barn som brukar komma så det är en perfekt siffra, 19 ungar hade jag inte pallat!=) Imorgon har jag sovmorgon, första passet börjar 9 ist för 5.30!=)


Härliga havsbilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0