Första PT-kunder till mitt företag!

När jag började jobba som PT startade jag ett eget företag och började sedan konsultjobba för Fitness 4 U. Chefen på Fitness 4 U ger mig pass, kunder och utrustning (kan inte bli bättre!) Jag ville inte bli egen företagare och behöva göra allt jagande, pappersjobb och marknadsförande själv så detta är perfekt. Däremot får jag inte alltid tillräckligt med pass, därför är jag fortfaranade kvar på fritidset ett par skift i veckan. Eftersom vi har ett gym i byggnaden har jag satt upp visitkort där och i förra veckan hörde ett par av sig, vi träffades och denna veckan har jag börjat träna dem här i gymmet! Så de är de första jag tränar via mitt företag och inte Fitness 4 U. Känns väldigt bra och som ett stort steg framåt!


Vår lilla bil full med utrustning, måste lägga till att det brukar vara mer organiserat=)

Bild från lör morgon, nu däremot öser regnet ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0