Busy week

Den här veckan är det fullt ös och jätteroligt! Jag har ca 15 pass denna veckan + skift på fritidset. I morse hade jag det andra passet av ett av 8-veckors viktminskningssutmaningarna och efter det ett pass spökboll med barn, himla kul! Det är alltid jobbigt en stund innan då jag är lite nervös över att prata inför grupp och om planeringen kommer hålla. När det väl börjat är det fullt ös och all fokus på deltagarna, härligt att se dem kämpa och klara mer än de tror. I veckan började en 70-årig dam på en av passen, vilket gör det svårare i planeringen, man vill ju att alla ska få ut så mycket som möjligt. Det går bara göra så gott man kan och jag är nöjd efter att ha klarat så mycket jag gjort än så länge=) Imorgon är det fredag, jag har 2 morgonpass och sen ett långpass på fritidset (sommarlovets sista dag) mellan 11-6. Sedan blir det en lugn och skön helg!


Kommentarer
Postat av: jerd

Tag en PAUS mellan passen som en del djur gör eller hur?

Kram Jerd

2012-01-19 @ 09:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0