Lite av varje

Oskar är i Perth i tre dagar och jag är hemma själv. Larvinvaderingen fortsätter då vädret är väldigt fuktigt. Oskar brukar gå och spruta ihjäl dem med insekts/kackerlackssprej. Tydligen får de inte spruta hela byggnaden/området med medlet (antagligen för hälsorisker pga kemikalier) så vi ser trädgårdsmästaren spruta rakt på dem varje morgon. Inte så fräscht men inte så mycket att göra. Nu har vi ca 33 grader och det varnas för storm med starka vindar och hagel.. jag hoppas inte den väljer att komma under mitt boxpass i eftermiddag! Det var tydligen en ordentlig storm inatt också, som mina morgonpassdeltagare berättade om men jag sov som en stock...


Bild tagen med Oskars Iphone på kvällspromenad

Kommentarer
Postat av: Anna Persson

Hej på er! Har läst ikapp lite här (sitter egentligen och skriver på en rapport så det var ett välkommet avbrott ;) Ni verkar ha det riktigt gott, blir som vanligt grön av avund (lr snarare blå så kallt som vi har det). Är det inte dags för er att komma hem och hälsa på snart? Håller tummarna för det iaf. Vi får höras snart!

Kramar/Anna

PS. Grattis till Oskars befordran, det hade jag missat:)

2012-02-21 @ 17:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0