Sjukstuga

Jaha då var jag inne på tredje dagen av hög feber.. Har sovit nästan konstant i tre dagar, så idag tog jag mig till doktorn för en undersökning men det gav inte så jättemycket. Förmodligen någon typ av virus/influensa som jag bara kan vänta ut.. Men lite tips fick jag allt förutom vila och vatten, rekommendera han mig att avstå från fett och protein och istället äta ris, bröd, sylt, kakor, sportdryck.. hmm bara nyttiga grejer helt enkelt=) Oskar har klarat sig än så länge men doktorn sa att det förmodligen inte skulle dröja länge innan han blir smittad... får hålla tummarna att han slipper!

Kommentarer
Postat av: Annika

Lustig kur för att läka kroppen... Krya på dig!

Svar: Ja verkligen!!
Ki & Oskar

2012-12-13 @ 07:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0