38.5 grader blev det..

i tisdags och tillräckligt varmt var det! Puh som tur var hade jag inget lunchpass, det hade jag idag däremot men då var det bara 31 grader...galet! Vi har verkligen acklimatiserats för jag kommer ihåg hur tufft jag tyckte det var med värmen första året, medans det inte är alls farligt längre. Förra helgen hade vi julfest med Oskars jobb och den här helgen ska vi lyxa till det med en limousintur, vi är ett tiotal som har hyrt en limo en timma och ska bli omkringkörda i stan.. det är en födelsedagspresent till Vanessa. I parken bredvid oss är det gratisyoga varje dag hela December och det känns superlyxigt, hade jag kunnat hade jag gått varje dag men satsar på 2-3 ggr i veckan. Har redan lyckats få med mig Oskar 2ggr och vi tycker båda det gör gott i kroppen. 
 
Hoppas ni har det fint i snön!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0