Mitt kontor:)

Här sitter jag och knåpar med email och planering av pass, kan inte klaga! Vinterns sista dagar är här och därmed blir det mer fart på folket. Under vintern sitter folk hellre inne och myser i soffan än är ute och tränar för att det är för "mörkt och kallt". Första gångerna jag hörde det kunde jag knappt hålla mig för skratt, det är ju alldeles perfekt att träna utomhus innan sommarens hetta kommer! Denna vecka börjar jag iaf 2 nya pensionärspass samt ett tufft Bootcamp. Ska bli kul:)


Kommentarer
Postat av: jerd

Vilket fint "kontor". Så fint har inte jag på mitt jobb ...Men jag trivs bra iaf.Lycka till med dom nya passen. Vi hörs !

2012-08-30 @ 19:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0