Vilken vår!

Underbart väder, fortfarande svalt på morgon och kväll men dagarna är fyllda med sol, klarblå himmel och 25-30 grader senaste veckan. Då kan jag bara njuta lite extra åt mitt nya jobb som tränare utomhus i det vackra. Igår hade jag ett pass med ett företag, dock endast ett fåtal som dök upp men kul var det! I morse började dagen 5.30 med ett PT pass med en man på hans gård, riktigt roligt! Sedan bar det av till fritidset där det blev målningar i alla dess former. Nästa vecka kommer det bli fullt upp då jag ska hålla i 10 pass, men ser redan fram emot det!=)

PT- Ki i full utstyrsel=)

Kommentarer
Postat av: jerd.palmqvist



Snygga arbetskläder - snygg tränare !

2011-09-22 @ 14:16:57
Postat av: Kristin

Vilket proffs! :)

2011-09-25 @ 17:41:01
Postat av: Margaretha

Grattis!

Ja, nu har vi uppdaterat oss lite vad gäller ert liv "over there". Mycket vackert att skåda må jag säga....

Vilka bilder!!!

Lycka till med jobben!

Margaretha och Göran

2011-09-25 @ 21:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0