Gillar mitt nya jobb=)

Än så länge har jag haft ett 10-tal träningspass och tycker det är jättekul! Mest har jag haft små grupper, men har även testat på individuell träning samt större grupper. För mig som person är det väldigt utvecklande på många sätt att vara i fokus som ledare. En utmaning kan jag verkligen säga som inte är "ledartypen". Från och med nästa vecka ska jag hålla ett nytt pass som är sponsrat av kommunen och därmed gratis för deltagarna. Det är en 8-veckors viktminskningsutmaning som jag får planera och lägga upp bäst jag vill. Spännande spännande!


Mitt intyg


Denna veckan har jag spenderat några tidiga morgonar med att träna en klient som bor i ett maffigt hus med minst sagt maffig utsikt över stan, inte annat än att man känner sig som en kändistränare!=)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad spännande det låter! Får du se till att det blir ett riktigt boot camp för deltagarna de åtta veckorna;)

2011-09-29 @ 18:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0