Min första "riktiga" PT- kund

Nu har jag min första egna fullt betalande PT-kund! Igår var första mötet med henne och smånervöst eftersom jag inte riktigt visste hur det skulle gå till eller hur jag skulle planera det och pressen ökar när någon betalar en massa pengar för ett pass. När det handlar om människor går det tyvärr inte ha allt planerat, även om man gärna skulle vilja.. Hon bor utanför stan "på landet" så jag åkte hem till henne och tränade på hennes gräsmatta. Första passet gick vi igenom hälsa och mål och gjorde sedan några mätningar och fitness test för att ha något att utgå ifrån. Vi gjorde lite av varje under passet, en jättetrevlig tjej som kände sig nöjd med första passet så det var skönt! Den här tjejen ska jag träna en gång i veckan framöver. Imorgon är tredje veckan av fitness utmaningen och vädret ser ut att ha återgått till normalt efter att ha varit storm båda föregående tillfällen..!


Här är förberedelser inför ett gruppass


Kommentarer
Postat av: Margaretha o Göran

Tack för vackert kort via posten och tack för vackra bilder via nätet. Så annorlunda träd mot vad vi är vana vid, i synnerhet vid den här tiden när många träd står helt kala. Annars är ju höstträden vackra här också även om den lila färgen lyser med sin frånvaro!!!

Hösthälsningar från M o G

2011-10-22 @ 10:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0