Tidig start

Än så länge har jag haft 6 träningspass denna veckan med allt ifrån individuell träning till pass med mammor och sina bebisar. I morse skulle jag haft ett pass för kommunen men tyvärr var det ingen som dök upp=(. När jag ändå gått upp innan soluppgång (vilket innebär 4.45!) åkt iväg till en härlig park så passade jag på att gå en promenad. Så skönt med lite skog! Skogen är verkligen något jag saknar att inte ha nära, tillsammans med vänner och familj så klart! I eftermiddag börjar jag träna ett nytt gäng, 4 pers som bokat in en tränare i en av stadens parker. Nu ska jag iväg på fika med en kompis och sen blir det lite planering och fix innan det är dags för nästa pass. Om jag är duktig kaske jag kan unna mig en stund vid poolen också..?=)


På promenaden stötte jag på en sån här liten rackare som hamnat i en intressant position.

För att sedan hoppa till något annat, i och med mina tidiga mornar är jag tillbaka till 7 tiden då Oskar går upp så i morse blev det en mysig supermumsig frukost ihop.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0