En dag med Hanna!

Igår hade jag en underbar torsdag! Den började med ett tidigt morgonpass halv sex, sedan kom Hanna upp på förmiddagen från guldkusten där hon nu bor med sin Australiensiska kille Reid. Hon stannade här till sen eftermiddag då det var dags för mig att hålla ett pass till. Vi pratade konstant hela dagen, vi hade verkligen mycket att ta igen! Vi tränade, slappade vid poolen och bara njöt av en kanondag! Värmen har verkligen kommit nu med 30 grader på dagarna, jag tror det kommer bli en het sommar.. ush vill inte klaga på vädret men sommarmånaderna här är inte mina favoriter=) Men man vänjer sig vid att svettas konstant=)
Passet jag hade var jätteroligt, det är en grupp på 4 (en var sjuk så bara tre igår) och det är en härlig liten grupp. De berättade att de var supernöjda med första passet förra veckan vilket var roligt att höra. Jag trivs verkligen bra med små grupper, är mer bekväm och känner hur kul jobbet är. Ju mer jag lär känna dem desto roligare blir det självklart, både i gruppen och träningsmässigt.
Imorgon är vi bjudna på förlovningsfest som ska bli trevligt, på sön blir det fotboll och förberedelser inför besök som kommer på måndag då Malin och Marcus landar härnere!!=)


Kort från en gång vi var nere vid kusten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0