Fullmåne

Den här veckan har varit bra, jag har hunnit med jobb, plugg, fika, box och fotboll och än är den inte slut! Jag har tom gjort egen musli för andra gången i mitt liv, mumsmums=) Och just nu har jag ikeabröd bakandes i ugnen, halvfärdigt bröd som jag bara behöver tillsätta vatten till som blir riktigt saftigt och gott. Förra veckan var lite galen på dagiset då en hälso-och säkerhetskontrollant var där i tre dagar och undersökte allt. Massagejobbet rullar på, fortfarande ganska lugnt med kunder. I mina studier har jag kommit till då jag ska göra 20 timmars praktik med en personlig tränare på ett fitness center. Allt känns väldigt snurrigt och förvirrande med läsandet just nu, för mycket att tänka på helt enkelt. För Oskar går det fint, i tisdags var han på ännu en akupunktur som han verkar gilla. I helgen vet vi inte vad som händer än, men imorgon ska jag träffa Melissa (en kompis som jag inte sett sen nyår för att vi inte kunnat få ihop det). Vi ska till det underbara chokladstället yum yum yum!!


Oskar tog en fin bild på fullmånen igår från vår terass


Kommentarer
Postat av: Annika

Oskar tar många fina bilder!

2011-05-24 @ 14:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0