Jag ska bli personlig tränare!!

Woohoo nu är det karriärfokus på gång, dags att göra något nytt och mer stimulerande!! Jag har haft turen att få ett supererbjudande om att bli personlig tränare och jobba för tränaren som håller i boxpassen jag går på ibland!! Han frågade mig under nyårsskiftet så jag har funderar ock kikat runt på utbildningar. Tränarens företag håller i gruppklasser och PT-pass, alltid uomhus vilket passar mig perfekt som föredrar utomhusträning framför gym! Som jag funderat på vad jag ska göra och väntat på en hint som ska leda mig i en viss riktning och nu har klart och tydligt visat sig=) 

Jag kommer att gå en distansutbildning på ca 6 månader och behöver bara betala för hälften själv. När jag sedan är färdig är det bara att börja jobba för fitness4u.net.au Jag är superladdad, ska bli jättekul (och säkert tufft) att plugga igen och sedan jobba med något så roligt! Kate min granne ska bli personlig tränare hon med och har redan börjat med sin utbildning. Så då har vi fördelen att kunna diskutera med varandra eftersom det annars kan bli segt att plugga själv. Andra fördelar är ju att jag kan behålla båda mina jobb under utbildningen och det är billigare online=) Excited!!!


Lite suddig bild eftersom jag tagit kort på ett kort som pappa tog när han var här.
Men i alla fall är det me in action med boxtränaren!


Kommentarer
Postat av: jerd.palmqvist



Hälsopedagog,massör - personlig tränare.Grattis du kan fixa det mesta-när kan vi boka in oss?

Kramar från Roland o Jerd

Tisse

2011-03-07 @ 16:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0