Hälsoundersökning

kan man säga att jag fick i onsdags då jag spenderade hela dagen på Mater Hill hospital! Senaste månaden har jag haft oregelbunden feber som kommit och gått och varit vädigt orkeslös, inga andra symtom än de. Jag har ändå kunnat jobba iom att jag jobbar skift, så kan jag vila och hämta krafterna emellan. Det är väldigt segt och ovanligt att gå med feber under så lång tid så jag gick till doktorn för att kolla upp det. Det finns privata kliniker att gå till och så finns det sjukhuset Mater Hill för allmänheten. Den här gången gick jag till den allmänna, vet att det tar lång tid men jag hade en ledig dag så det spelade egentigen ingen roll och så är det gratis. (Sverige och Australien har en överrenskommelse om gratis läkarvård). De gjorde i alla fall alla möjliga tester på mig, kollade blod, urin och röntgade lungor bland annat. Så jag spenderade 7 timmar på sjukhuset! Mest väntande på resultat, men kändes bra att de verkligen gjorde en gedigen undersökning. Lyckligtvis hittadede inget ovanligt utan alla mina värden och organ är bra. Slutsaten av det hela är att de inte kunde säga vart febern kommer ifrån eller varför jag har den, men att den är helt ofarlig. Förmodligen bara ett virus som jag måste vänta ut. Så jag väntar.


Här bjuder jag på en bild helt från ämnet, som Oskar fixat lite med=)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Krya på dig! Hoppas febern ger med sig snart! kram

2011-03-12 @ 16:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0