En annan hälsoundersökning

Den här veckan var det Oskars tur att åka till sjukhuset då han haft stora problem med sin höft igen som orsakat mycket smärta. Förmodligen ischiasnerven som spökar, så värme och stretching ska hjälpa till stor del. Får verkligen hoppas det så ont som stackarn har ibland.. Jag känner mig lite bättre, var hos en naturläkare idag för att jag varit lite nyfiken på hur det fungerar och det var väldigt intressant. De gick igenom så gott som hela min livshistoria och välmående, kollade blodtryck och tittade på ögonen (irisen) mm för att kunna göra ett så bra utlåtande som möjligt. Det slutade iaf med att jag fick en örtblandning som ska boosta mitt immunförsvar och hjälpa min kropp vinna segern över det onda! Så imon börjar kuren=)



Fin cykeltur till jobbet idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0