Det blev en dag på stranden!

Wow vilken kanondag vi haft idag! Började dagen med populära lördagsmarknaden här i West end (tar mindre än 5 min att cykla dit) för att köpa frukt och grönt. Sen åkte vi till ett café där en kompis jobbar, för att äta frukost där och det blev en rejäl frukost kan jag lova! Efter det åkte vi till vårt gamla boende, lämnade bilen där och åkte med Vanessa och Greg ner till Guldkusten. Strålande solsken och ca 30 grader, perfekt dag på stranden! Vi hade med oss mat så till lunch blev det grillning vid en av de utställda gratisgrillarna. Mätta och belåtna gav vi av oss hemåt. Ikväll har jag sprungit en runda (första gången på över en månad) och det var helt underbart skönt! Sprang längs floden i solnedgång och bara njöt! Vilken härlig dag!




Vi avslutar kvällen med mys på uteplatsen med vin, tända ljus och datorerna i knät=)
Förresten har jag korten kommit fram även om lghtens nr saknades, så tack mamma, Inga och Birgitta & Sven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0