Sexpo

Mellan torsdag och söndag ska jag jobba på en mässa om "sex och vuxen livsstil". Det kommer vara shower, tävlingar, seminarium, massor av grejer till försäljning mm. Anledningen till att jag ska jobba där är för att Hair Loss studion som jag jobbar för ska vara där och marknadsföra sig, företaget fick god respons när de testade mässan i Melbourne. Det är öppet ända till midnatt så det blir sena kvällar för mig som inte är en nattuggla! Den här veckan kommer jag jobba ca 45 timmar iom mässan, vilket händer sällan för mig men det blir fina pengar och det ska bli kul med något annorlunda. Oskar ska spela golf i helgen med jobbarkompisarna. 


Här var vi uppställda på ett köpcentrum tidigare i år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0