Oskar masterchef och hemmafixare?

Imorse briljerade Oskar med pocherade ägg, första gången det provades på i vårt hem och de blev så goda!

Sedan städade fästmannen och sen satte vi upp tavlor på väggarna. Har bara haft en uppe hittills, men nu ser det mysigt och hemtrevligt ut här! Nedan är tre bilder som Oskar fotade under vår resa. Vi får inte spika så använder något som heter 3M, kardborre som är väldigt smidigt!


Det här är tavlan jag fick av Nicole i födelsedagspresent

Helgen har varit lugn, jag mår mycket bättre vilket är superskönt. Igår var det meningen att jag skulle hålla ett provpass för några som vanligtvis tränar med en tränare som var bortrest igår. Men tyvärr så regnade det så det blev inställt=( Det har inte regnat på veckor så regnar det just den morgonen jag inte ville ha regn, typiskt! Jag som hade planerat och fixat med ett pass och varit nervös hela veckan till ingen nytta hehe=) Här gäller inte riktigt sägnen "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder". Nej regnar det eller är under 15 grader så vill man helst bara var inne, bortskämt folk=) Jaja det kommer fler chanser, fick tidigare reda på att jag klarade den tredje och svåraste kursen nu, wiieehoo vad skönt! Så nu är det bara två kvar och de ska nog inte vara några problem. Detta firade vi med att gå ut och äta indiskt ikväll, mumsmums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0