Nu är sommaren här

Idag har det varit 34 grader så nu kanske är den äkta australiensiska sommaren här! Lite varmt har det varit men mest skönt, jag trodde inte att det hade varit såpass många grader som 34 idag. Som tur var började jag inte jobba förrän lunchtid så hann med att slappa vid poolen i morse, helt underbart=)
Har nog inte skrivit om att vi satt på reklamsticker från mitt jobb på bilens bakruta. För det får vi $100 i månaden, lättförtjänta extrapengar=) Som ni kan se är deras färg orange, vilket inte går optimalt ihop med en röd bil, men vi blev faktiskt positivt överraskade över hur bra resultatet blev.


Kommentarer
Postat av: sarah

wowe, grymt bra extra fickpengar! :) Skönt för er att ni fått sommarväder, det väntar vi verkligen på här i kalla swe! Kram på eer

2011-01-18 @ 17:31:34
URL: http://skristiansen.blogg.se/
Postat av: Hanna Isaksson

Haha en sann smålänning hör jag!!! ;)



Helt rätt, jag hade gjort likadant!

2011-01-18 @ 20:01:38
Postat av: Liselott

Låter skönt med förmiddagsstunden vid poolen, saknar den mycket!! Idag är det -8 här i Trollhättan

(kl 7.00 20/1). Långt ifrån poolväder med andra ord!!

2011-01-20 @ 07:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0