Lugn skön helg

Helgen har varit väldigt lugn, vi har mest myst hemma och nu (söndag kväll) är Oskar framme i Melbourne. Där ska han jobba denna och nästa vecka och hålla kurs och utbildning i Teklaprogrammet, duktig som han är! Den här gången åkte han själv utan arbetskamrat. Jag flyger ner på onsdag och stannar över helgen. Det ska bli jättekul att se Melbourne och i helgen blir det efterlängtade Great Ocean Road! Idag var det 40 grader därnere.. vädret är väldigt skiftande där så förmodligen (förhoppningsvis) har temperaturen gått ner igen till jag kommer!

 


En promenad vid South Bank poolen, som var fylld med sand och såg rent ut sagt förfärlig ut..
De jobbar för fullt runtom stan för att bygga upp allt och göra stan fin igen.


Svalka fötterna=)


Kvällspromenad med middag och bion Black Swan.
En väldigt skum, otäck film och samtidigt intensiv och intressant..


Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej Kristin! Vad kul att du skriver :) Visste ju inte ens att du med bodde i aussie. Men du ha klarat dig ifrån översvämmningarna? Ja men det är ju toppen, vill ju verkligen till brisbane, fast frågan är ju om det är läge just nu med tanke på vattnet men dit måste jag ju innan jag beger mig hemåt. Läste du skulle till Melbourne eller du kanske redan är där, väldigt fin stad :)



haha, oj rykterna sprider sig visst! :) Föresten du som vatt här så pass länge ha du några tips på vad man verkligen inte får missa att göra när man är här? :) Ta hand om dig! kram tilda

2011-01-30 @ 21:39:46
Postat av: Anonym

http://liinaaslund.blogg.se/ läs och kommentera mina nya blogg! :) Kram!

2011-01-30 @ 22:04:39
Postat av: Josefin

Jag såg black swan förra veckan, bra film!!!



Snygg klänning du har kristin och snygg hatt brorsan! väldigt otippat!!

2011-01-31 @ 13:14:18
Postat av: sarah

halloj! wowow great ocean road, wowe. Det tyckte vi nog var bäst med australien, så vackra vyer! Kör försiktigt :) Kraam på er

2011-01-31 @ 21:36:21
URL: http://skristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0