Nyinflyttade

Flytten i helgen gick kanon! I lordags kopte vi det viktigaste- sang, soffa och kylskap. Pa sondagen stadade vi ut gamla lghten och det gick smidigt, sa den kunde bli besiktigad under eftermiddagen. Allt godkant och klart! Nya hyresgaster flyttar in imorgon redan vilket var snabbt fixat, gott for oss som da slipper betala nagot dubbelt alls!

Jag organiserar och fixar i lghten medan oskar ar i melbourne. Det ar mkt som vi behover handla och ordna upp i lghten vilket blir i helgen! Starten i nya lyan har varit bra, den ar otroligt fin och mysig och jag har sovit gott i den nya sangen. Det ar lite segt utan tv och internet, har inte ens radio men som tur ar far jag en snabb uppdatering nar jag kor till jobbet. Vadret senaste dagarna och i helgen har varit galet varmt med 35 grader! Puh tur att mesta flytt och stadning sker inomhus!

Nu ar jag pa bibblan och lanar en dator, darav saknaden av vissa bokstaver. Pa fredag ska jag ga en Forsta Hjalpen kurs, en heldag som fritidset betalar. Ska bli intressant och larorikt att fa info om alla farliga djur man ska akta sig for!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0