Imorgon bär det av

 

och detta är vad vi har att se fram emot i helgen!! Wow wow.. och jag är säker på att det är ännu vackrare i verkligheten! Kommer bli underbart=) Medan Oskar jobbar torsdag och fredag blir det sightseeing i Melbourne stad för min del. I helgen hyr vi bil och åker den otroliga kustvägen.........


Nu är det snart dags för jobb och efter det fotbollsmatch=) I morse jobbade jag på fritidset och det är en massa nya förvirrade lekisbarn som börjat. En pojk börjar gråta varenda gång vi går till skolan för att han saknar sin mamma och det är ju inte lätt att trösta. Jag saknar ju min mamma också! Efter en stund lyckades jag i varje fall få honom på andra tankar och förhoppningsvis har han roligt i skolan under dagen. Mina två favorittjejer Evelyn och Anastasia slutat den här terminen, vilket är lite tråkigt men det kommer säkert någon ny gullunge=)
Ha det så bra så återkommer jag nästa vecka!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0