Reflektion över 2011

Januari: Då handlade det mesta om översvämningarna som härjade i stan och hela Queensland. Otäcka mängder med vatten, mäktigt att se hur människor hjälptes åt och verkligen tog hand om varandra.
Februari: Då hittade vi lägenheten och ett område vi bara vågat drömma om! Vi fattade det snabbaste och mest beslutsamma beslut vi någonsin gjort och det blev en snabb flytt så egna möbler började inhandlas (många IKEA besök).
Mars: Jag började plugga till Personlig Tränare och vi firade även ett år som bosatta i Australien
April: Vi åkte hem till Sverige och hade en underbar tid med familj och vänner!
Maj: En månad som handlade mest om vardagsliv och hemmatid.
Juni: Jag åkte på en mysig tjejhelg till vinprovningsmekkat Stanthorpe och Oskar spenderade nästan 2 veckor i Adelaide på jobbresa.
Juli: Vi förlovade oss på vår 6-årsdag!
Augusti: Jag blev licensierad PT efter 6 månaders studerande
September: Spontansemester till Bali! Efter det börjar min utmaning med mitt nya jobb som tränare och jobbet som massör avslutas. Hanna lämnar götet och kommer till guldkusten, så vi blir nästan grannar igen=)
Oktober: Jag får min första alldeles egna PT-kund
November:Malin och Marcus kom och hälsade på oss och vi hade en fantastisk tid ihop, bland annat åkte vi till vackra barriärrevet på en tur vi aldrig kommer att glömma!
December: Svärfar Björn var på besök och julen spenderas även tillsammans med kusin Martin med flickvän Melina som semestrade i Australien, supermysigt! Ett omvälvande och härligt år har vi haft som avslutades hos våra Aussie vänner Melissa och Andrew för en typisk Aussie barbeque!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0