Positiv feedback

Förra helgen avslutades 8 veckors viktminskningsutmaningen och det har varit jätteroligt! Alla hade förbättrat sina fitnesstester och måtten hade minskat hos alla, i olika grader. En tjej har varit superduktigt och gått ned massa i vikt och minskat med ca 7 cm båder runt midja och höft, duktigt! I och med att jag är nybliven tränare och tycker det är väldigt svårt att känna av vad deltagarna tycker om passen, upplägg av utmaning och mig som tränare så bad jag dem fylla i ett litet utvärderingsformulär med några frågor. Främst för att veta om något behöver ändras till nästa utmaning, men även för en allmän koll. I januari startar jag 3 nya i olika parker. Här är några svar:
- What do you think of the 8 Week Weight Loss Challenge?

“Fantastic” “Excellent”, "Great motivation”, “Suitable for ppl of all fitness levels”
“Very good”
,It got me kick-started into action”.

- Comments on the sessions and the trainer?

“Intense, but good”.
“Challenging and pushing when needed to, very encouraging. Good workouts”.
“Great towards ppl at lower fitness levels”.
“Variety of sessions was very good and trainer was great”
“Good sessions and trainer
"Kristin was fantastic! The time and location was convenient."

Ja det är inte annat än att jag får nypa mig i armen av de värmande orden!


Visitkort med mitt namn på baksidan, vuxenpoäng!=)


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh underbart!!! Ta in det fina orden å njut! Puss på dig!

2011-12-06 @ 16:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0