Solros

Igår överraskade Oskar mig med en fin solros! En glad överraskning att se den på bordet när man kommer hem efter jobbet. Pluspoäng till fästmannen!=) Nu är jag hemkommen från ett frukostmöte med chefen från www.fitness4u.net.au där jag börjar jobba när jag är färdig med min ubildning. Vi gick igenom massa som ska fixas innan jag börjar och vilka pass jag ska börja med. Det första som gäller är att jag på lördag ska hålla ett gruppass medan en annan tränare är där och "övervakar". Väldigt spännande och nervöst! Förhoppningsvis blir jag färdig med min utbildning innan vi åker till Bali, vilket är redan i slutet av nästa vecka!! Ser verkligen fram emot att äntligen få börja jobba inom hälso- och träningsområdet!


Kommentarer
Postat av: jerd.palmqvist

Vilken fin ros, den lyser upp som solen.



Kram Jerd

2011-08-23 @ 20:35:42
Postat av: Malin

Sicken man du har=)!

2011-08-24 @ 10:44:22
Postat av: Birgitta & Sven Högberg

Ja nog är solrosen vacker, den pryder sin plats och ändamålet med den än vackrare. Kortet med gratulationen som jag fick var storslaget o tack så mycke.

Kramar från oss

2011-08-24 @ 11:21:39
URL: http://koiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0