Pizza


Måste bara visa upp pizzorna jag gjorde häromdan, är så imponerad av mig själv nämligen=)
Slängde ihop dem på några minuter och vips så har man en supergod middag!

 

Igår var jag på mitt första 5.30 morgonpass och det var faktiskt riktigt skönt. Man har mer energi än man tror så tidigt. Gillar dock inte att gå upp när det fortfarande är mörkt men det går fort till solen kommer att gå upp supertidigt. Efter passet åkte jag direkt till fritids för morgonskift och efter det till ännu ett gruppass där jag höll i uppvärmning och nedvarvning. Efter det var jag trött! Så det blev lite slappande hemma efter det, innan nästa jobb med massagen. Imorgon ska jag alltså hålla mitt första pass, sedan på fredag ska jag hoppa in för en annan tränare och köra ett cirkelträningspass med fokus på rumpa, mage och armar. Kul kul=) Sen åker vi till Bali nästa lör!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0