Förberedelser

Ikväll har vi packat och fixat det mesta inför avfärden. Lite tidigt för mig men passar på att göra det samtidigt som Oskar. Ganska lätt att packa eftersom vi mest har tunna plagg så vi har inte så mycket att välja på angående vad som ska med. Imorgon är det fullt upp med träning på morgonen, födelsedaggrillning hos en av lagkamraterna på eftermiddagen och utgång med tjejerna på kvällen (för Oskar är det pokerkväll)! Så det mesta bör vara klart för sen skjutsar jag Oskar till flyget på sön förmiddag. 

Det känns nästan som vintern redan kommit för sista veckan har varit avsevärt friskare luft och lägre temperatur. Under 25 dagtid, idag bara 22 grader tror jag.. nästan så man fryser lite!=) Bra med en övergång till svenska våren=) Har bara en jobbardag kvar nu som blir en ny reklamkampanj på ett köpcentrum hela måndag. Tjejerna på jobbet sa igår att de är lite oroliga att jag får för mig att stanna hemma och inte komma tillbaka, men jag sa att vi har ju precis köpt möbler så måste komma tillbaka...=)


Redo för jorden runt resan -08, nästan lika exalterade för att åke hem nu som vi var innan avfärd då, nästan=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0