Hemma!

Nu är jag på svensk mark (har varit det i 48 timmar), resan hem gick bra men var självklart tröttsamt. När jag landade i Göteborg välkomnades jag av det typiska gråa vädret med lätt duggregn, men sedan blev det soligt och fint! Det känns lite konstigt att vara hemma efter så lång tid, en blandning mellan känslan av att jag nyss var hemma och att det gått ett bra tag. Men det känns underbart och så roligt att träffa alla! Stannade första natten i Göteborg och fick en underbar middag med mina favoriter spenatpaj och lax och sedan världens godaste kladdkaka till efterrätt. Frukost med ordentligt bröd, makrill, ost och arlas goda yogurt med musli.. mums! Feels good to be home=)


Mumsmiddag och efterrätt med marlena och anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0