50 kunder

Nu har jag haft 50 olika massageklienter sedan jag började jobba på studion. Det är en väldig blandning av människor och jättekul att träffa så många olika. Än så länge har jag masserat endast två tjejer. Vissa träffar jag varje vecka och andra bara en gång. Det roligaste är de jag träffar regelbundet och lär känna. Många ger mig tips på utflykter i Brisbane och Australien och jag får mycket användbar information om lite av varje. Med en kille pratar vi mycket om filmer och ger varandra rekommendationer, nästa vecka ska han ta med 100 filmer som jag tydligen ska låna=) Igår masserade jag en musiker som visade sig vara medlem i ett av Australiens största punk/rockband, andra kunder är forskare, ingenjör, militär, ekonom, taxichaufför, kock.. en stor blandning ja!

Det är ett väldigt roligt och uppskattat jobb, att prata med många typer av människor (oftast väldigt trevliga och glada) och se hur deras stress/spänning tillfället släpper. Vi är ju bara 4 tjejer som jobbar på studion här i Brisbane och nu ska två av dem sluta för att de fått andra jobberbjudanden, så vi får se vad som händer framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0