Grannarnas födelsedagsfest

I lördags hade våra grannar Vanessa och Greg gemensam födelsedagsfest. Den började kl.14:00 med poolparty, efter det grillade vi och sen var laser tag inplanerat. Perfekt att bo i samma byggnad som festen hålls=) Vi var ca 15 pers och festen var väldigt lyckad! Efter laser tagen var det meningen att vi skulle åka till en nattklubb som ligger på andra sidan floden, men en del av oss var för trötta efter en heldag av aktiviteter så vissa åkte medan andra stannade kvar i soffan=)
Här spelar de volleyboll, jag tyckte det var för kallt för att bada.. de flesta är väldigt tveksamma till att jag kommer från Sverige eftersom jag fryser när det är lite vindigt, även om det är 25 grader i luften(!). Jag förstår inte heller hur jag kan frysa men på något konstigt sätt gör jag det.
Jag och ett av födelsedagsbarnen!
Barbie time! Vet inte om jag lagt upp någon bild på vår uteplats bredvid poolen men här är den iaf.
På väg till laser tag, alla lite goa och glada!=)
Bring it on! Vi spelade tre matcher, varav två lagmatcher och en individuell. Första matchen gick kass då pep västen hela tiden och sa att jag blivit skjuten, men sen gick det bättre så både jag och Oskar hamnade i topp=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0