Intervju

Kom just hem från intervjun i sportaffären. Vi var ca 10 personer där, varav endast jag och en till saknade butikserfarenheten. De hade fått in över 250 ansökningar till det här jobbet!! Helt sjukt! Så jag känner mig rätt nöjd över att blivit kallad till intervju=) Vi fick göra en rolig övning där vi fick kort information om en kund och så skulle vi hämta tre plagg som skulle passa personen efter den infon. Sedan fick vi visa vad vi valt och förklara varför, alla gjorde olika val som mer eller mindre var rätt allihop. Ganska annorlunda och säkert givande för chefen. Jobbet handlar om att ansvara för damsidans sportkläder, verkar vara ett bra jobb men nackdelen är att man jobbar någon helgdag varje vecka. Får se vad som händer, en upplevelse rikare är jag iaf! 

Imorgon ska jag få en cykel!! Tanjas kille har en som han inte använder, gött för mig! Så de ska komma hit med den imorgon kväll så ska ha middagen färdig till dem när de kommer=) Jobbar varje dag denna veckan så det känns bra att göra lite nytta!=) 

Ni får inte glömma att skriva någon rad efter ni läst, har slarvats med det ett tag nu tycker jag! Det är så roligt att få en kommentar ibland och jag ser på statistiken att bloggen faktiskt blir läst av fler än våra föräldrar=)

Kommentarer
Postat av: jerd.palmqvist

MJAU!

Finns det några katter där ni bor? Hälsa till dom från mig isåfall..Jag är för det mesta ute nu när värmen har kommit och fåglarna.(dom sjunger så fint)Jag låter dom vara ifred för det mesta - åldern tar ut sin rätt.



många tasskramar TISSE

2010-05-24 @ 15:38:33
Postat av: Emelie

Heeeej Kristin!

Hoppas du har det bra där nere =)

Jag läser alltid din blogg, jättekul o se hur ni har det! Så du behöver inte oroa dig att de bara e päronen som läser ;) hihi



Kramis Emelie (Adecco)

2010-05-24 @ 17:20:02
Postat av: Annika

Som jag hälsade via Oskar är det jättekul att läsa om vad ni hittar på. Lycka till med jobbletandet och hoppas cykeln är i "rätt storlek" :)

2010-05-25 @ 08:06:10
Postat av: sarah

ja det stämmer. tycker också det är trist när man inte får kommentarer :) lycka till med jobben. verka ju vara en rätt annorlunda och kul intervju du var på. :)

2010-05-25 @ 12:44:04
URL: http://skristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0