Cykel

Nu har jag äntligen en cykel!! Inte vilken som helst heller, utan en väldigt fin! Jag ser det som att jag lånar den och ger tillbaka den när Nestor vill ha den igen. Han däremot säger att den är min.. det är i varje fall en superfin cykel jag fått låna=) Här är det lag på att använda hjälm så fick låna det också. Måste köpa ett lås och lampor innan jag kan börja använda den, försökte kika runt i stan igår men hittade inget.

 

 

När vi fick cykeln i tisdags kväll hade vi samtidigt vår första bjudning hemma, det blev finmiddag med tacos och vin=) Alltid lika gott!(och lätt att laga hehe). Det blev en mycket trevlig kväll med Tanja och Nestor. Imorgon ska jag försöka lära min chef lite mer svenska, vi har bara träffats två gånger för hon har varit tvungen att ställa in senaste veckornas "pluggträffar". Nu ska jag tvätta och laga lunch innan det är jobbdags!


Kommentarer
Postat av: Anni

Hej på er!

Jo då, vi läser allt bloggen titt som tätt. Vi saknar er faktiskt här i Götet! Alvin har blivit en riktigt stor kille nu, han skrattar och busar för fullt, vill hellst bara stå upp hela tiden, vilket är lite jobbigt för hans föräldrar som inte kan ängna precis varje sekund till honom...



Annars så går dagarna snabbt, särskillt nu när det är fint väder. Ser att ni också har det bra och verkar inte direkt vilja komma hem...



Ha det gott!!! Kramar från oss

2010-05-27 @ 11:41:51
Postat av: Birgitta & Sven Högberg

Hej igen!

Vi har varit inne och titta i bloggen och vill uppmana dig att inte använda "bågen" innan du har hjälm på knoppen. Omtänksamt eler hur?

Här har det regnat och haglat och det är inte utan att vi längtar efter sommaren. Ha det så bra båda två hälsar vi Er från Vänersborg.

/Sven

2010-05-28 @ 16:43:40
URL: http://koiz.blogg.se/
Postat av: sarah

wowe den var inte dålig den :) cykla försiktigt!

2010-05-29 @ 09:50:56
URL: http://skristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0