Tre månader!

I exakt tre månader har vi varit här nu och vi stortrivs med vårt nya liv!! Vi är fortfarande bara i början av av allt och det är fortfarande mycket nytt, men det kommer det nog att vara ett bra tag till. Lite större koll och struktur har vi i varje fall fått sen vi kom hit. 

Igår spelade vi fotboll vilket vi båda tyckte var superkul! Det känns verkligen i benen idag.. I helgen är det långhelg här, Public Holiday för att fira Queen Elizabeths födelsedag. Det konstiga är att hennes födelsedag är 21 April men firas här på måndag.. Hon fyller iaf 74 år. Men hon ligger inte på latsidan för det, googlade och fick reda på att hon är drottning över 16 fristående länder/stater:
United Kingdom, Australia, New Zealand, Canada, Jamaica, Barbados är några! En bild på damen till ära:)

 

Imorgon kväll är vi nio pers som ska gå och se på stand up comedy, det blir första gången för min del. Vi ska se Kitty Flanagan, jag har sett några klipp med henne på youtube och hon verkar riktigt rolig så det ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, Stand-Up! Shit va kul! Jag älskar att kolla/lyssna på sånt. Hoppas ni får kul! Jag ska försöka hinna spana in henne på YouTube och se vad det är för en tjej :)

2010-06-11 @ 11:39:14
Postat av: Miss Sivén

Haha vad roligt du är Ki!! En bild på drottningen :) detta var nog ditt bästa inlägg lol.. x x

2010-06-27 @ 14:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0