Sushi och frozen yogurt

När jag var inne i stan och fixade lite ärenden passade jag på att äta mina favoritgrejer sushi och frozen yogurt. Testade ett nytt sushiställe som är väldigt poplulärt som ni kan se på bilden. Det var en lång kö, hade 25-30 pers framför mig men det gick väldigt fort. Det var gott men inte lika fantastiskt gott som på Top Sushi (borde få betald för mina positiva ord och för antalet kunder jag tagit med dit=)). Till efterrätt blev det frozen yogurt som är underbart gott. Det är fräschare än glass och supergott!



Min första vecka som massör är avklarad, i och med att jag jobbar mån-ons och jag är väldigt nöjd! Det har gått bra och känns helt okej i armar och fingrar. Den här veckan har varit upplärning så nästa vecka börjar allvaret med sälj-/rådgivningsdelen. Nu har jag endast masserat befintliga kunder, nästa vecka ska jag träffa "förhoppningsvis blivande kunder". De är nya för företaget och behandlingen så jag ska introducera dem för produkterna och försöka få dem att vilja genomgå programmet. Det ska bli intressant=) Jag har fått läsa på om produkter, läst igenom kunders utvärderingar och sett träningsvideor. Jag har verkligen fått mer kunskap om håravfall, hur behandlingen fungerar och hur man kan få håret att börja växa igen, så det känns bra med mer "kött på benen". Nu ska jag bara öva lite här hemma på att framföra det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0