Jag fick jobbet!!

Yeees jag fick jobbet som massageterapeut!! Det känns sååå bra!! Jag var där imorse och hade upplärning en timma sedan fick jag tre klienter att massera. De visste om att jag var ny och chefen var med när jag masserade första kunden, de resterande två fick jag ta hand om själv. Det gick jättebra! Jag hade fått lite tekniker att läsa igenom till idag så Oskar ställde vänligt upp som försökskanin;) Vem hade sagt nej till att vara massagevolontär?! Jag kände mig rätt säker på teknikerna för axlar och nacke, hårbotten däremot var något nytt. Men övning ger färdighet och det kändes bättre och bättre för varje person jag masserade. En av killarna somnade till vilket jag tolkar positivt hehe. Jag fick väldigt mycket beröm så det kändes bra. Företaget finns i tre städer i Australien och här i Brisbane jobbar endast tre tjejer. Lokalerna är helt nya  och jag har ett eget massagerum! Jag kommer att jobba tre dagar i veckan, med ca 10 timmar till att börja med. Så jag kommer att fortsätta jobba på dagiset. Det känns som att jobbet kommer att bli riktigt roligt och givande! 

När jag kom hem fick jag en överraskning av älsklingen, han hade köpt dessa fina rosor! I am a HAPPY girl!=)


Kommentarer
Postat av: sarah

GRATTISSS!!!!!!! åhh vilken man som ger sådana fina blommor :)Grattis igen :) :) :)

2010-06-16 @ 16:01:18
URL: http://skristiansen.blogg.se/
Postat av: Liselott

Grattis! Det var du värd! Låter som det passar dej.

Kram!

2010-06-16 @ 17:35:32
Postat av: Hanna

Underbart! Later ju kanon :) Precis vad du behovde for att fa in en fot (och en hand ;P) nagonstans. Vi kan ocksa stalla upp som forsokskaniner nar vi kommer! Kram pa dig

2010-06-16 @ 21:59:54
Postat av: Annika

Grattis! Härligt att ha något att göra :)

2010-06-17 @ 07:31:26
Postat av: Linda Ljungskog

Stort grattis till jobbet igen (tror jag skrev grattis på fb med...)! Det verkar som om ni har det underbart Down under och det är superkul att läsa på din blogg vad ni har för er. Att tre månader kan gå så fort, helt galet!



Ha det toppen!



Kram

2010-06-17 @ 17:40:07
URL: http://livsaptit.wordpress.com
Postat av: jerd.palmqvist

Grattis,Grattis...Du är perfekt till jobbet,det kan jag intyga för du har masserat mig och jag somnade nästan - underbart.Lycka till!



Kramar Jerd Roland

Tisse

2010-06-17 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0