Intervju!

Kom just hem från en intervju på en Hair Loss Clinic (orkar inte översätta), där mitt jobb skulle vara massage terapeaut och produktrådgivare. Intervjun gick fint, gött inga djupa livs- och framtidsfrågor! Det gick tydligen så bra att jag ska på upplärning redan nästa vecka och till och med provjobba, jippiee!! Det verkar jätteintressant! Det är en deltidstjänst och kliniken ligger 20 minuters gångväg härifrån, perfekt! Kontorskläder krävs och bara svart så nu blir det att shoppa! Finns inte mycket kontorskläder i min garderob.. Jag har ju inte fått jobbet än så ska inte shoppa för mycket;-)

Ikväll blir det att fira lite på stan, Martina tyckte vi skulle hänga med på en sound & laser show vad det nu innebär.. det märker vi ikväll!=) Trevlig fredag!!

Kommentarer
Postat av: Jossan aka lillsis

Hoppas du får jobbet! håller tummarna!



Hälsa Brorsan att han är saknad!



kram på er



P.s jag ska göra ett modejobb för en australiensk tidning på måndag!

2010-06-11 @ 20:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0