Glad midsommar!!

Hoppas ni får en underbar midsommar och att Sverige visar sig från sin bästa sida!! Vi kommer inte att fira midsommar i år, vi sparar det till nästa år. Det finns en svenskklubb här nere som ska ha ett ordentligt firande med mat, dans runt stången, snappsvisor och blomsterkransar. Men vi har inte varit här såpass länge att vi känner behovet att fira midsommar. Midsommar för mig handlar mer om att umgås med gamla vännerna! Istället för midsommarfirande ikväll ska jag träffa tjejerna efter jobbet, för några drinkar på nyöppnade Surf Club och Oskar ska se på fotboll. Igår vann vi vår fotbollsmatch och jag gjorde ett mål! Det är verkligen superkul att spela och särskilt med laget vi hamnat i=)
Här kommer några härliga bilder från tidigare midsommarfiranden!


Glad midsommar på er mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Grattis både till jobb och mål. Jag har uppgraderat mig i kväll vad gäller ert händelserika liv! Vi har haft ett fantastiskt midsommarväder men imorgon är det måndag igen!

Lycka till med er arbetsvecka!

Kram Margaretha m fl.

2010-06-27 @ 21:22:52
Postat av: Sandra

Hej!



Vi saknade er i fredags! Men ni fanns i våra tankar iaf! En midsommar i Eskilstorp med fint väder och trevligt sällskap! Idag har jag och M varit och solat i Falkenberg så skönt! Det är så fint väder i sve nu! och imorgon är jag ledig två veckor framåt skönt! Ni verkar ha det fin fint, glädjer mig! Hoppas att du trivs bra och att vi kan höras på skype ngn gång! Pussar och kramar/ S

2010-06-27 @ 21:56:05
Postat av: Sandra

Hej!



Vi saknade er i fredags! Men ni fanns i våra tankar iaf! En midsommar i Eskilstorp med fint väder och trevligt sällskap! Idag har jag och M varit och solat i Falkenberg så skönt! Det är så fint väder i sve nu! och imorgon är jag ledig två veckor framåt skönt! Ni verkar ha det fin fint, glädjer mig! Hoppas att du trivs bra och att vi kan höras på skype ngn gång! Pussar och kramar/ S

2010-06-27 @ 21:58:06
Postat av: Elin Stenbäck

Gillar du hår och allt som har med det att göra? Ta då en titt i min blogg. Du kommer nog hitta något du gillar :) kram

2010-06-29 @ 10:47:15
URL: http://elinstenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0