Vinterlov

Den här veckan har alla elever vinterlov och likaså nästa vecka. Det innebär att jag kommer jobba mycket mer på fritidset, så med båda jobben blir det jobb hela dagarna! Nu är jag hemkommen från mitt första pass på fritidset, så sitter på balkongen och slappar till det är dags att åka till jobb nr.2 på hair loss kliniken.

I helgen strosade vi runt i Brisbanes parker, var på bio, ute och käkade på koreansk restaurang och jag var på en hälsa och välbefinnande mässa. Mässan var inte särskilt imponerande var mest alternativt men lite intressant var det ändå. Härligt att midsommarhelgen var fin hemma!



Kommentarer
Postat av: jerd.palmqvist



HEJSAN !

Här är det sommarlov-semester och solen skiner och det är varmt. Jordgubbarna plockar vi nu i vårt land,goda o mumsiga.Innan fåglarna äter upp dom.





Kramar JERD

2010-06-28 @ 10:13:29
Postat av: sarah

hallå! härligt ni har det. är det varmt där på andra sidan globen ? :) tänk vad långt borta ni är!!!! ja men visst är Horn braaa! Grym! Kram på er och glad midsommar i efterskott

2010-06-30 @ 10:19:13
URL: http://skristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0