Fotboll och sushi

Jag har börjat spelat fotboll! Eller rättare sagt "futsal"vilket är som fotboll inomhus. Det var jättekul, fick börja direkt med en match som vi vann (du hade rätt mamma:)). Jag hittade en annons på internet där de sökte en tjej till sitt lag, jag svarade och spelade som sagt första gången igår. Det är mixade lag och vartannat mål måste göras av en tjej. Spelandet var lagom seriöst, som korpen skulle jag tro. På torsdag är det träning och då ska Oskar också spela, kul!

När jag var inne i stan och köpte fotbollsskydd och t-shirt och åt sushi till lunch. Sushin här är den godaste jag ätit! Men då har jag inte varit i Japan än:) Det finns så mycket att välja mellan och oftast är de odelade i långa rullar för ca 14 kr st.

Yummie!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Sushin ser riktigt god ut! Säkerligen godare än den som finns vid korsvägen... :)

2010-06-09 @ 07:32:37
Postat av: Johanna

Men lägg av å läska va!! ;p Ser så gott ut! Och så mycket att välja på :D avis

2010-06-09 @ 14:21:38
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0