1 Juni = vinter!

Nu är det juni och den officiella vintern är här, på samma sätt som det är första sommarmånaden hemma. Känns konstigt att kalla det vinter eftersom det är så härlig temperatur, dock är det kallt på kvällar och nätter (ner mot 10 grader). Egentligen inte kallt.. Igår invigde jag cykeln till jobbet, det var en härlig känsla! Känns som det var väldigt längesedan jag cyklade. Det fungerade iaf bra och tog ca 25 minuter. På kvällen blev det Bollywood dans med Jen och Martina, riktigt skoj! 

Var på ett lunch Tai-Chi pass i botaniska trädgården nyss, första gången jag provade på det och det var nog inte min grej. Vill jag ha träning för koordination, balans och samtidigt avslappnande är yoga favoriten. Nu kan jag kryssa av det på listan-att-prova-på i alla fall. Det börjar bli riktigt segt att gå hemma så mycket som jag gör eftersom jobbet bara är några timmar och inte alltid varje dag. Jag vill ha ett jobb! Jag vill göra något meningsfullt! Jag vill göra nytta! Ahh tålamod..



På väg till Tai-chin i Botaniska trädgården


Kommentarer
Postat av: Rickard Lindén

Thai-chi ja, har glömt hur poppis det är i aussie. Jag pröva dock aldrig på det, eller en på jobbet där visa mig lite ställningar. Höll på att dö haha. Cool blomma!

2010-06-09 @ 19:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0