Kustpromenad och party!

Helgen har varit kanon! Igår tog vi tåget ut till havet och gick en promenad i det vackra vädret, dock blåste det lite kallt men det var väldigt skönt i solen.



På kvällen var det äntligen dags för party och en ordentlig utgång med tjejerna! Det blev en väldigt rolig kväll med mycket prat, alkohol och dansande=) Jag tog en taxi hem efter 4 på morgonen, två av tjejerna hade varit kvar till kl 6! Och då är jag ändå yngst i gänget hehe. Kul var det i alla fall och idag mår jag bra så det är gött att inte vara bakis som jag hört att vissa andra är=) Här kostar ett glas vin ca 45 kr, en öl 40 kr och en drink 60-100kr, så det skiljer inte så mycket från hemma. På de ställena vi var tog de inga inträden och jag tror inte att de gör det här, inte heller har de någon garderob man måste lämna jackan i (kanske för att jacka bara används några veckor per år om).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0